بارسلونا اجازه فعالیت در دو فصل از بازار نقل‌ و انتقالات را ندارند

بارسلونا اجازه فعالیت در دو فصل از بازار نقل‌ و انتقالات را ندارند

بارسلونا اجازه فعالیت در دو فصل از بازار نقل‌ و انتقالات را ندارند

 

پرچم بارسلونا

پرچم بارسلونا

فیفا اعلام کرد که محرومیت یک ساله باشگاه بارسلونا از حضور در بازار نقل‌ و انتقالات همچنان به قوت خود باقی بوده و اعتراض مسئولان این باشگاه ثمری نداشته است.

طبق اعلام سایت فیفا،‌ کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال اعتراضاتی که باشگاه بارسلونا و همچنین اتحادیه فوتبال اسپانیا نسبت به مجازات تعیین شده توسط کمیته انضباطی فیفا برای نقض قانون منع خرید بازیکنان خارجی زیر سن قانونی پذیرفته نشده است و آبی‌واناری‌ها از زمان آغاز مجازات‌شان که ابتدای ماه ژانویه سال 2015 است، اجازه فعالیت در دو فصل از بازار نقل‌وانتقالات را ندارند.

محرومیت بارسلونا بدان معناست که آبی‌واناری‌ها برای یک سال کامل حق خرید هیچ بازیکنی از داخل یا خارج اسپانیا را ندارند. محرومیت بارسلونا در ابتدا قرار بود که بازار نقل‌وانتقالات تابستان امسال را هم شامل شود اما اعتراض کاتالان‌ها به این حکم آن را به تعویق انداخت تا آنها بتوانند بازیکنانی مانند لوئیز سوارز، ایوان راکیتیچ، ژرمی متئو، توماس فرمائلن، مارک آندره تر اشتگن، کلودیو براوو و آلن هلیلوویچ را جذب کنند.

بارسایی‌ها علاوه بر محرومیت از خرید بازیکن در بازار‌های زمستان و تابستان سال 2015 باید جریمه‌ای نقدی معادل 450 هزار فرانک سوئیس به فیفا بپردازند و از امروز (چهارشنبه) به مدت 90 روز مهلت دارد تا تکلیف بازیکنان زیر سن قانونی را که جذب کرده است، مشخص کنند.

کمیته انضباطی فیفا، علاوه بر بارسلونا، فدراسیون فوتبال اسپانیا را هم مبلغ 500 هزار فرانک سوئیس جریمه کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, ] [ 22:6 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]